יום שני, 5 בינואר 2009

אמא יהודיה


שנה היא שנת 2012
בפעם הראשונה בתולדותיה , נבחרת בארה " ב אישה לתפקיד הנשיאות , ולא סתם עוד אישה , אלא אישה יהודיה !
שבועות מספר לאחר הבחירה , צלצלה הנשיאה החדשה לאמה , ואמרה לה :
' אז מה , אימא , אני מניחה שאת מתכוונת להגיע הנה לטקס ההשבעה שלי , כן ?'
ענתה לה האם : המממ ... לא יודעת , בתי . אני לא חושבת שאגיע . זה עשר שעות נהיגה , ואבא שלך כבר לא צעיר כמו שהיה , והשיגרון שלי הורג אותי ..'
' אל תדאגי לזה אימא אמרה הנשיאה הנבחרת של המדינה החזקה בעולם . ' אני אשלח את מטוס ' חיל האוויר 1' להביא אתכם הנה ולהחזיר אתכם הביתה , ולימוזינה תיקח ותביא אתכם מפתח הבית לפתח הבית .'
'יקירתי , את יודעת שאני לא אוכל לאכול את כל האוכל הטעים שיגישו שם ' המשיכה האימא להתלונן .
' לזה את ממש לא צריכה לדאוג , אימא אמרה לה הבת . ' כל האוכל יוכן על ידי הקייטרינג היהודי הכי טוב שיש , הכל יהיה כשר לגמרי ! רק תבואי . אני כל כך רוצה שתבואי .'

בחוסר רצון נתנה האם את הסכמתה , ובתאריך 20.1.2013, בטקס השבעתה של הבת לנשיאות , ישבה האימא בשורה הראשונה , בין האורחים המכובדים ביותר .

במהלך הטקס , רכנה האם לעברו של אחד הסנטורים שישב לצידה , ונעצה את מרפקה בצלעותיו .
' היי , אתה רואה את האישה הזאת שם , שמחזיקה את התנ " ך בידה ונשבעת אמונים להיות הנשיאה של ארה " ב ?' שאלה אותו בלחישה .
' כן ' לחש לה הסנטור בחזרה .
' אתה יודע ,' אמרה לו האימא בגאווה בלתי מוסתרת , ' האח שלה הוא רופא .


אין תגובות: