יום ראשון, 22 באפריל 2007

שלושה בנים


שלושה בנים עזבו את בית אמם והצליחו מאוד בעסקיהם.
לאחר זמן מה, שלחו שלושתם מתנות לאמם.
כאשר נפגשו שלושתם, סיפרו זה לזה מה כל אחד קנה לאמא.
הבן הראשון אמר: "קניתי לה בית ענקי ומפואר".
הבן השני אמר: "קניתי לה פורשה חדישה עם נהג צמוד".
הבן השלישי אמר: "אתם יודעים שהדבר הכי אהוב על אמא הוא לימוד תורה. והרי היא כבר לא רואה כל כך טוב, אז קניתי לה תוכי שיודע לדקלם את כל התורה. היא רק צריכה לבשק את הפרק והפסוק, והוא יתחיל משם. התוכי אומן על ידי 12 רבנים, שהיה עלי לשלם לכל אחד מהם 10,000 דולר. פלוס תרומה חודשית של 100,000 דולר למשך 20 השנים הקרובות, ואחזקה שוטפת של התוכי - כולל שיעורי שינון - בעלות של 1,000 דולר לחודש עד יום מותו, שייבדל לחיים ארוכים".
לאחר חודש קיבלו השלושה מכתב תודה מאימם:
בני היקרים, תודה על מתנותיכם
מוישלה, הבית שקנית לי גדול מדי בשבילי. אני משתמשת בחדר אחד, אבל עדיין צריכה לנקות את כל הבית.
יוסלה, אין לי לאן לנסוע במכונית שקנית לי, והנהג כל הזמן מסתובב לי בין הרגליים.
חיימקה שלי, רק אתה יודע לשמח את אמך הזקנה. העוף היה כל כך טעים!!.
אמא.


אין תגובות: